Victoria Public Sectors Buyers Expo
Interested in new business opportunities? Learn how to sell your goods and services to all levels of government.
Date and time
Location
Victoria City Hall
1 Centennial Square Victoria, BC V8W 1P6 CanadaAbout this event
- Event lasts 3 hours
Are you a business owner interested in doing business with the public sector?
Join us on February 25, 2025, to meet with representatives from the Federal, Provincial and Municipal governments, along with other organizations, to learn and better understand how to sell your goods and services to different levels of government in Canada.
Our doors will be open from 9:00 AM to 12:00 PM (PST).
You will have the opportunity to:
- Access information related to Government procurement processes
- Ask questions on how to sell goods and services to Government
- Learn about tools and resources
- Pick up tips on finding opportunities, bidding best practices and more
This event can be an efficient way to market your goods and services to many public sector representatives in just a few hours.
Don't miss out on this opportunity to learn and network.
Free -- but space is limited. Reserve your spot today.
This event will be delivered in English only. If you require assistance in French or if you have any questions, require additional accommodations, including American Sign Language (ASL) interpretation, to participate in this event, or are having difficulties registering, please contact Procurement Assistance Canada - Pacific Region at 1-866-602-0403 or SACPacifique-PACPacific@pwgsc-tpsgc.gc.ca immediately or before January 30, 2025.
...
Description de l'événement:
Êtes-vous propriétaire d'une entreprise intéressée à faire des affaires avec le gouvernement du Canada et le secteur public? Joignez-vous à nous le 25 février 2025 pour rencontrer des représentants des gouvernements fédéral, provinciaux et municipaux, ainsi que d'autres organisations, afin d'apprendre et de mieux comprendre comment vendre vos biens et services aux différents paliers de gouvernement au Canada.
L'événement aura lieu de 9 h à 12 h (HNP).
Vous aurez l'occasion de
- d'obtenir des informations sur les processus de passation des marchés publics
- poser des questions sur la manière de vendre des biens et des services au gouvernement
- découvrir des outils et des ressources
- d'obtenir des conseils sur la recherche d'opportunités, les meilleures pratiques en matière d'appels d'offres et plus.
Cet événement peut être un moyen efficace de commercialiser vos biens et services auprès de nombreux représentants du secteur public.
Ne manquez pas cette occasion de vous renseigner et de nouer des contacts.
*Gratuit, mais avec un nombre de places limité. Réservez votre place dès aujourd'hui.
Cet événement se déroulera uniquement en anglais. Si vous avez besoin d'aide en français ou si vous avez des questions, si vous avez besoin d'aménagements supplémentaires, y compris d'une interprétation en langue des signes américaine (ASL), pour participer à cet événement, ou si vous avez des difficultés à vous inscrire, veuillez communiquer avec Soutien en approvisionnement Canada - Région du Pacifique au 1-866-602-0403 ou SACPacifique-PACPacific@tpsgc-pwgsc.gc.ca immédiatement ou au plus tard le 30 janvier 2025.